Elins Naglar: Färgglad randiga Naglar

söndag 16 september 2012

Färgglad randiga Naglar

Sitter är och kollar på tv samtidigt som jag målar naglarna, inte det bästa kanske... Det tar lite längre tid än vanligt och man är inte lika koncentrerad på vad man gör. Men när jag nu satt här med flagnade nagellack så känner jag att jag måste måla dom även om det är många bra tv program just då.  Så det får alltså bli som det blir. :)

Idag körde jag på något väldigt färgglatt. Hösten är här, men jag känner mig fortfarande lite sommrig. haha! Om man nu vill använda sig av många olika färger så är randigt super!

Så här blev mina -



Ränderna är inte dom rakaste men som jag sa, man är inte lika koncentrerade när man kollar tv. Jag ber om ursäkt för hur den blå gröna färgen blev på bilden, men shimmer lack är svåra att fånga på bild.

För att göra denna designen har jag använt mig av en pensel, den tunnaste och längsta jag har. 

Nagellacken jag har använt mig av är 

Baslack - 
Isadora Second Nail
Färger - 
Essie - Splash of Grenadine 
China Glaze - Sunshine pop
Claudia - White Tip, Like a dream och Minty fresh



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar