Elins Naglar: Tribal naglar

onsdag 19 september 2012

Tribal naglar

Som ni kanske har fattat blev mina naglar inte så bra igår, skicka ändå in det till OPI's tävling bara för att skicka in något. Tror inte jag kommer komma på något bättre. Men i alla fall jag tog bild på dom sedan tog jag av nagellacket igen. Och då var klockan runt 11 så jag kom fram till att jag hade inte tid att göra något avancerat så jag bara måla naglarna vita och lite abstrakta streck på.

När jag sedan kom hem idag tog jag av det också och efter att kollat lite bilder på internet kom jag fram till att jag vill göra ett slags tribal naglar. Ganska nöjd faktiskt med dom, eller i alla fall vänster hand.. högra.. nee inte så nöjd. Måste öva mer att måla med vänster hand!

Men detta är mitt resultat i alla fall :)





Nagellacken jag använt är 
Claudia - White Tip
China Glaze - Señorita Bonita, Kinectic Candy
Depend - vet ej numret men svart (haha)
Bas lack - Isadora Second Nail.
Topp lack - OPI Top coat

Som ni kanske ser på bilden har jag brutit min pekfinger nagel. Jag får panik, jag bara bryter och bryter min naglar hela tiden. Jag vill ha långa naglar! Har läst någonstans om typ några vitaminer eller något som ska hjälpa naglarna att bli starkare. Tar nog ett tag men det är ju värt ett försök eller hur? Ska i alla fall kolla upp det! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar