Elins Naglar: Nagellacks erbjudande/tävlingar

måndag 17 september 2012

Nagellacks erbjudande/tävlingar

Tänkte jag kunde tipsa om lite saker som har med nagellack att göra.



På Åhlens har dom just nu ett erbjudande med köp 3 betala för 2 på Isadora Wonder Nail. Jag vet inte om det gäller alla men det är ju värt att kolla in. Får se om jag hinner in där imorgon efter skolan. Skulle gärna vilja få tag i några lack från deras Jewels of the orient kollektion.


Depends facebook sida ger just nu ut hela deras höstkollektion, det kan man ju inte tacka nej till precis. Tävlingen går bara ut på att man ska gilla deras sida och en viss bild. Så det är inte så svårt precis. Men skynda er, tävlingen tar slut på onsdag.




Sedan har OPI's Facebook sida också en tävling. Men denna är inte lika enkel som Depends utan här ska du matcha dina naglar med något. Som kanske väska, kläder.. ja vad du vill. Kravet är dock att du ska använda dig av en OPI nagellack. In denna tävlingen kan du vinna lite mini lack och även bas&top coat och jag kan intyga att dom är bra då jag har båda. Och det är ändå ganska lätt att vinna, dom brukar ge ut många priser. Jag har varit med i deras tävlingar två gånger och fått pris varje gång.


Hoppas jag kunde hjälpa lite med detta inlägget och jag önskar er lycka till om ni deltar i någon av tävlingarna. Jag håller fortfarande på att komma på vad jag ska matcha mina naglar med till OPI's tävling. Ville göra någon Converse design men såg att någon redan gjort det, och jag vill ju göra något eget. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar