Elins Naglar: Nagellacks inköp

tisdag 18 september 2012

Nagellacks inköp

Åkte inom Åhléns på vägen hem idag för att fynda Isadora wondernail, men så klart hitta jag inte den nya kollektion. Fast den fanns säkert där men jag gjorde kanske en Elin letning som min familj kallar det. Haha!
Men jag såg även att dom hade lite rabatt på OPIs nagellack så jag kolla lite där och hittade ett brunt. Jag har letat efter fin brun och ångrar att jag inte beställde China Glaze - Foie Gras för den var verkligen fin. Men denna också fin och passar super med den designen jag tänkt göra idag, kan berätta att jag kommit fram vad jag ska måla till OPI tävlingen och om det blir bra kommer det nog upp här senare idag.

OPI - You Don't Know Jacques

Har fått massa kommentarer på mina naglar idag. Kanske får skaffa några "visitkort" eller något som man kan dra upp varje gång någon frågar om eller kommenterar min naglar. Måste ju göra lite reklam för bloggen :) Jag får tänka på det, kan i alla fall göra några kanske? 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar