Elins Naglar: Swatch - MIYO Summer Flower

onsdag 31 juli 2013

Swatch - MIYO Summer Flower

Eftersom jag inte har någon ny design och visa er idag tänkte jag att jag kunder vissa en Swatch på ett nagellack jag fått in present. Fick faktiskt den när jag tog körkort lite mer än en månad sen. 

Märket heter MIYO och färgen heter Summer Flower.



 Det är en väldigt fin rosa cream lack. Täckte bra med 2 lager. Bra formula hade den också, så det var lätt att måla med den.


MIYO Summer Flower Swatch av Elins Naglar

Men det är en sak som är lite speciellt med detta nagellacket, det luktar. Det är ett ett så kallat parfymerat nagellack. Det skulle nog då lukta som sommar blommor antar jag med namnet. Och det luktar väldigt gott, jag gick och lukta på naglarna nonstop när jag hade på mig det haha.



Hoppas ni tyckte om denna Swatchen och titta in imorgon för förhoppningsvis ett nytt inlägg :)







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar