Elins Naglar: Nail Art Challenge 13 - Inspirerad av en tv-serie - Kostymer Naglar

söndag 11 augusti 2013

Nail Art Challenge 13 - Inspirerad av en tv-serie - Kostymer Naglar

Dags för nummer 13 av min Nail Art Challenge som idag är inspirerad av en tv-serie.



Inför denna designen funderade jag länge. Vilken tv-serie jag skulle bli inspirerad av?  Efter en stund funderade tog jag tv-serien jag kollat mest på den senaste tiden. Vilket är - Suits. Så då fattar man väl vad min design består av.

Tyvärr hann jag inte ta en ordentlig bild på designen. Så ni får nöja er med en dålig mobil bild.


Jag gjorde kostymerna med en svart two way nail art nagellack. Dom andra naglarna har jag bara målat med en basfärg och sedan ett lack med glitter i.

Nagellacken jag använt är -

Baslack - Isadora - Second Nail
Vit - OPI - Alpine Snow
Svart - H&M - Two Way Nail Art
Blå - Nicolé by OPI - My lifesaver
Glitterlack - H&M - Metall Me

Imorgon kommer en ny design som jag är väldigt nöjd med, så kolla in då!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar