Elins Naglar: Wonderstruck Naglar

lördag 29 december 2012

Wonderstruck Naglar

Idag kommer del två av mina naglar inspirerade av julklappar. Den skulle egentligen komma upp igår men då var jag upptagen med att fira min kompis födelsedag. 

Idag är mina naglar inspirerade av en parfym - Wonderstruck av Taylor Swift. Flaskan är en väldigt fin lila holografisk färg med en fint guld smycke på.

Jag vet inte hur bra det syns här på bilden. Men jag har målat lila på alla naglar förutom en och sedan har jag toppat det med ett holografiskt topplack. Över detta har jag sedan målat en kedje med dom 3 berlockerna. Den nageln som inte är lila målade jag guldig och så var det meningen att jag skulle måla den som korken men det blev inte så. Var lite stressad för jag skulle iväg sen.

 Naglarna ser lite slitna ut nu för jag har haft dom hela dagen och tog precis bilderna. 

Nagellacken jag använt mig av -


Baslack - Isadora - Second Nail
Guld - Gina Tricot - Gold
Lila - H&M - Liberty Girl
Holografiskt topplack - Ciaté - Halo
Topplack - Seche Vite.

Det ser fortfarande sjukt stökig ut på mitt bord. Men jag har tagit foto på dom och allt så att jag ska kunna lägga upp dom här på bloggen så nu ska jag bara hitta någonstans att ställa dom.

Men vad tyckte ni om min design idag då? Tips på designer? Frågor? Bara kommentera på! 





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar