Elins Naglar: God Jul till er alla! Jul Naglar

måndag 24 december 2012

God Jul till er alla! Jul Naglar

Varit lite mitt i julen senaste tiden, med julfirande och pepparkaksbak så bloggen har fått lida lite för detta. Så jag tänkte att jag kunde titta in nu lite snabbt och önska er alla en god jul med årets sista juldesign.

Blev lite inspirerad av alla pepparkakor som vi bakat så det fick bli pepparkaksnaglar.

Är ganska förtjust i glitter gradients som ni kanske har märkt så det fick bli det idag också. Fick då chans att testa ett av mina nagellack jag köpt. 

Lite dålig clean-up märker jag nu, haha. 

Nagellacken jag använt mig av -

Baslack - Isadora - Second Nail
Grön - Sephora - Picnic in the park
Glittrig - Nails inc. - Abbey Road
Vit - China Glaze - White out
Brun - OPI - You don't know Jacques
Röd glittrig - Gina Tricot - Alexis
Svart - Isadora - Gothic Black (inte med på bilden)
Topplack - Seche Vite

Nästa inlägg kommer nog innehålla massa nya nagellack. Här under är en bild på några av de nagellacken jag fått/köpt dom senaste dagarna och som jag inte hunnit visa upp ännu.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar