Elins Naglar: Grattis till mig! Födelsedagsnaglar!

lördag 15 december 2012

Grattis till mig! Födelsedagsnaglar!

Det har äntligen blivit min 18års dag och jag var tvungen att göra speciella naglar för detta. Har även testat caviar för första gången. Tycker det var väldigt fint och lätt att göra. Men nu vågar jag inte göra något för jag är rädd dom ska åka av. Ett tips till mig själv är att vara noggrann med det lagret lack som jag tog på precis innan pärlorna. Så nu fick jag inte pärlor på hela nageln. Det syns tydligaste på sista bilden. *edit* fixa till detta så gott jag kunde nu. Täcker det nästan hela nageln. Tar bort dom gamla bilderna och lägger till nya. Men behåller en så att ni kan se hur det såg ut innan.


Och innan jag fixade till dom

Jag har försökt matcha mina tre grund färger med pärlorna. 

Färgerna jag använt är -






 Baslack - Isadora Second Nail
Vit - China Glaze - White Out
Gul - China Glaze - Sunshine Pop
Blå - OPI - Up All Night
Silver - Isadora - Silver Sparkle
Svart - Isadora - Gothic Black
Orange - Ciaté - Speed Dial
Rosa - Depend - Nr.
Glitter - Sephora - Namnlös
Caviar pärlor - Ciaté - Prom Queen
Topplack - Seche Vite

Nagellacken som jag fått i min Ciaté kalender dom senaste dagarna -

Ciaté - Speed Dial 
Ciaté - Headliner

Nu ska jag stänga ner datorn och leka lite med min nya leksak - apple tv. :)






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar