Elins Naglar: Julklappsnaglar

fredag 14 december 2012

Julklappsnaglar

Idag har jag målat min kusins naglar, tycker dom blev okej för att vara på en tjej som inte kan sitta still, haha. Hon ville först ha naglar med jultomtar, snögubbar, snöflingor och allt möjligt. Men till slut kom hon fram till att hon ville ha paketnaglar, och det gick jag snabbt med på. Det lät mycket lättare än hennes andra förslag.

Vi har precis julpysslat innan jag målade hennes naglar så det är därför hon har glitter på hela handen. 

Hon ligger just nu och sover i mitt rum så jag kan inte ta foto på vilka nagellack jag använt men här kommer listan  -

Röd - Ciaté - Mistress
Vit - China Glaze - White out
Guld - Gina Tricot - Gold
Topplack - Seche Vite

Mina naglar är också målade men bild på dom kommer imorgon, vilket är min 18års dag och det är alltså min födelsedagsdesign som pryder mina naglar just nu. Så kolla in imorgon för det :)





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar