Elins Naglar: Tomtenaglar

söndag 16 december 2012

Tomtenaglar

Efter en lång dag igår är jag otroligt trött vilket har gjort att dagens design tog det lite extra långt tid att göra dagens design. Idag kör jag på ännu en julig design nu när Julafton närmar sig med stormsteg. Det fick blev en tomtedesign igår. 

Tomtens rock på alla naglar förutom en accent nagel som har tomtens ansikte på sig. 

En väldigt enkel design enligt mig och rockarna har jag gjort med en tutorial från - Nails by Kayla Shevonne

Nagellacken jag använt mig av -

Baslack - Isadora - Second Nail
Röd - Claudia - All Red
Vit - China Glaze - White Out
Svart - Isadora - Gothic Black
Guld - Gina Tricot - Gold
Rosa - Gina Tricot - Candy Floss
Topplack - Seche Vite

Nagellacket som jag idag fick i min Ciaté adventskalender var -
Ciaté - Big Yellow Taxi



Vad tyckte ni om dagens design? Något ni skulle tänka er bära? Kommentera! 





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar