Elins Naglar: Depends Nagelvård

söndag 18 augusti 2013

Depends Nagelvård

Idag tänkte jag tipsa om Depends Exklusiva Triple Kit. Det är ett set som innehåller Avocadoolja, Nagelbands peeling och Nagelbandscream.

Depends Nagelvård av Elins Naglar

Jag köpte detta för några veckor sen och har sedan dess använt det en gång i veckan. Tar lite tid, men jag tycker helt klart det är värt det. Jag tycker att i alla fall att mina nagelband har blivit mycket bättre under den tiden jag använt det. 

Jag tycker även att mina naglar har växt otroligt mycket sedan jag börja med detta. Men det är ju så att desto bättre naglarna mår desto snabbare växter dom. Så det måste ju vara ett bra betyg. 

Man får även med en nagelborste i paketet. 


Så här såg mina naglar ut någon vecka efter jag börjat med detta. 


Så detta är något jag rekommenderar till alla!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar