Elins Naglar: Gott nytt år!

tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!

Den här designen skulle egentligen komma upp igår men fick lite bråttom iväg så jag hann tyvärr inte det, men nu kommer det.

Mina nyårs naglar.
Jag börja med att måla fyrverkeri liknande saker på naglarna och sen så skrev jag bara 2013 över sedan.  Min lillebror lyckades ta på min nagel precis efter jag tagit på topplacket, jag försökte fixa det så gott som jag kunde.. 

Fyrverkeri på min tumme.

 Nagellacken jag använde (en hel del) -

Baslack - Isadora - Second Nail
Grönt - Mojito
Gul - Big Yellow Taxi
Orange/röd - Speed Dial


Blå - Sephora - Curaçao
Mörkare Grön- Sephora - Picnic in the park
Röd - Claudia - All Red
Lila - H&M - Lilac Plum


Rosa - H&M - Pink Preppy
Mörkblå - China Glaze - Up All Night
Vit - China Glaze - White Out
Topplack - Seche Vite

Såg även precis att jag kommit upp i 2000 visningar, helt otroligt. Önskar bara att jag fick lite flera kommentarer ibland! haha :)

Vad tyckte ni om mina nyårsnaglar? Steg för steg tutorial?  Kommentera!

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton och make the best of 2013!


1 kommentar :

  1. Jätte fina naglar! PÅ nyår hade jag inte tid till något mer avancerat än jag gjorde men jag blev endån nöjd. Jag har precis hitta till din blogg o´ch tycker du är jätte duktig! Besök gärna min nagelblogg och lämna en kommentar!
    //Saga

    www.sagasnailart.blogg.se

    SvaraRadera