Elins Naglar: Bowling naglar

tisdag 20 november 2012

Bowling naglar

Lyckades bli sjuk igen vilket har gjort så att bloggen har varit lite bortglömd ett tag nu. Men nu är jag något sådära frisk igen och jag är tillbaka med en ny design. Jag målade dessa i söndags och tog precis fotot så dom är lite slitna, det blir att måla om dom imorgon eftersom jag är för trött just nu.

Men dom här naglarna gjorde jag inför att vi var och bowlade i söndags.


Det ska likna käglor och en accent nagel som ska vara ett klot.
Min lillebror lyckades förstöra mitt lillfinger genom att ta på den när den inte var torr. Om jag hade haft tid skulle jag målat om den vilket jag inte hade.

Nagellack jag använt mig av -
Baslack - Isadora Second Nail
Vit - China Glaze White Out
Röd - Claudia All Red
Vinröd glittrig - Gina Tricot Alexis
Svart - Depend nr. 39
Topplack - Seche Vite

Vill även passa på och tacka alla som kollat in här på bloggen, lyckats få över 1000 visningar :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar