Elins Naglar: 13 Days of Halloween - Day 7 Frankenstein

måndag 22 oktober 2012

13 Days of Halloween - Day 7 Frankenstein

Nu har vi kommit till dag 7 vilket betyder att vi har gjort mer än hälften nu. Men dagens tema är i alla fall Frankenstein.


Tyckte inte jag hade den perfekta gröna färgen för detta så jag fick ta den som jag tyckte var bäst.


Här gjorde jag samma som men spindelnätet och gjorde varannan nagel, med då frankensteins huvud och ärr. Råka tyvärr stöta till långfingret så munnen blev lite konstig men jag försökte fixa till det så gott jag kunde utan att behöva göra om alla.

Men jag tyckte dom blev fina, tycker det gröna färgen är väldigt annorlunda och det gör det lite roligare. Tycker den sticker ut lite :)

Nagellack jag använt är -

Baslack - Isadora Second Nail
Grön - Mavala 183 Pistachio
Svart - Depend Nr. 39
Vit - Claudia White tip
Topplack - Seche Vite

Imorgon kommer dagen som jag har väntat på länge. Vampyrer! Och som ett stort twilight fan har jag massa idéer! :) Så ni får väl kolla in imorgon för att se dom :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar