Elins Naglar: 13 Days of Halloween - Dag 8 Vampyrer

tisdag 23 oktober 2012

13 Days of Halloween - Dag 8 Vampyrer


Dagens tema är Vampyrer och jag passar nu på att varna er om att det ser hemskt ut. Jag skäms nästan äver hur det blev. Men klockan är mycket och jag får väl går runt med det tills imorgon i alla fall.


Men jag gjorde ju så klart huggtänder, dom blev lite missbildade allihopa. Men, jaja. Jag ser även att jag ser helt konstig ut runt fingrarna, det måste vara den röda färgen jag har alltid sådant problem med dom. 


Nagellack jag använt -
Baslack- Isadora Second Nail
Svart shimmer - China Glaze Black diamond 
Vit - Claudia White tip och China Glaze White out
Röd - Claudia All red
Svart - Depend Nr. 39
Topplack - Seche Vite

Imorgon är det blod som står på schemat, det är ju lite lättare och jag vet redan exakt vad jag ska göra.
Men nu ska jag dra till sängen, ska vara på skolan extra tidigt och pröva studentmössor imorgon. 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar