Elins Naglar: Ikat naglar

onsdag 5 september 2012

Ikat naglar

Precis målat mina naglar och idag blev det en Ikat design. Personligen tycker jag det blev ganska bra, jag är aldrig helt nöjd. Men det är nog så bra det kan bli just nu. Jag tycker att denna designen är bra för nybörjare för att man kan göra det slarvigt och om man gör något litet fel syns det inte lika mycket som andra designer. Men det var i alla fall väldigt lätt att göra. Tutorial kan ges om ni önskar :)


Hoppas bilderna är bra, ändra lite kamera inställningar för att försöka få så bra bilder så möjligt. Nu ska jag i alla fall städa undan lite nagellack. Har nog hälften av alla mina på mitt skrivbord i stället för i byrån där dom ska vara. 

1 kommentar :

  1. Man kan inte bli annat än imponerad över din skicklighet. Jag gilla denna designen skarpt :)

    SvaraRadera