Elins Naglar: 3 nagellack rikare.

måndag 3 september 2012

3 nagellack rikare.

Fick ett paket med posten idag från IsaDora, paket innehöll 3 stycken "Graffiti nails". Dessa vann jag i deras #wonderfulwednesday tävling som dom har varje onsdag på sin twitter - @isadoraglobal. 
Just nu är inte sådana här graffiti eller crackled nagellack så stort som det var för ett tag sen. Jag var själv stort fan av dessa innan och hade på mig det varje dag. Nu använder jag inte det lika ofta längre men jag tycker ändå det är smart sak. Speciellt för mig som inte gillar att gå med omålade naglar eller en färgade. Om man har bråttom är det bara att ta på det så får man "coola" naglar. Sedan behöver man inte ha det på hela nageln utan man kan göra fina designer med det också. Tänkte jag skulle lägga up bild senare på lite olika designer som jag gjort och jag hittat på internet med sådan nagellack och visa hur användbara dom är. Men det blir lite senare, ska bara göra lite läxor först. 





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar