Elins Naglar: Blå grön prickiga naglar

torsdag 13 september 2012

Blå grön prickiga naglar

På mig själv fick det bli en prickig design. Vet inte riktigt om det är blått eller blått - grönt så det får namnet blueish så länge.


En lätt design som var lätt att göra med vänster hand också då jag bara använde en dotting tool.


Lacken jag använde till denna designen är 
China Glaze - Kinetic candy och Aquadelic.

Och om jag nu ska säga min åsikt om China Glazes nagellack får jag nog säga att jag tycker väldigt mycket om dom. Formulan var bra, inte för rinnig och inte för seg. Snabb torktid dessutom, så jag rekommenderar dom för alla som vill ha lite ny nagellack. Betalade ungefär 30 kr styck för dom plus frakten på den amerikanska sidan jag köpte mina på. Flaskorna innehåller 14 ml så det är inte som depends 5 ml som kostar 25 kr.

Imorgon tänkte jag visa vilka "verktyg" jag använder när jag gör mina designer så kolla in då också :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar