Elins Naglar: Autumn spring - Blommiga Naglar

tisdag 25 september 2012

Autumn spring - Blommiga Naglar

Precis som titeln tar jag tillbaka våren, även om hösten är här, med blommiga naglar. Det är färggrant och fint. Inte jätte komplicerad och var perfekt nu när jag inte hade så mycket tid på mig att måla naglarna.


I denna designen har jag även använt mig av en av dom nya nagellacken som jag köpte igår. Jag har fixat swatchar på dom 3 nagellacken som kommer upp i slutet av veckan. Men Isadora lacket jag har använt mig av är det gröna - 733 Paradise Green från kollektionen Jewels of the orient. 

Nagellack som använts.

China Glaze - Kinectic Candy
Depend - uhm.. någon ljus rosa shimmer lack. Kan inte se numret.
OPI - Pompeii Purple
Isadora - Paradise Green
Topplack - OPI topcoat

Tutorial kan göras om önska det är bara att säga till! 

2 kommentarer :

  1. Skulle du kunna göra en tutorial? Jag vill gärna se hur man gör ..är så less på mina egna svampade naglar som blivit de ända jag gör på senaste tid.. Skulle gärna sånna blommiga naglar för omväxlings skull. Dom är super fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Detta ska jag nog kunna fixa! Håll utkik på bloggen så kommer det förhoppningsvis snart :)

      Radera