Elins Naglar: Nail art challenge 3 - Inspirerad av ett band - One Direction Naglar

söndag 5 maj 2013

Nail art challenge 3 - Inspirerad av ett band - One Direction Naglar

Inlägget som skulle komma upp igår får komma upp någon annan gång eftersom jag fick spendera kvällen igår på akuten, vilket inte riktigt var planerat.

Men nu kör vi på nr 3 på min Nail art challenge som idag är inspirerad av ett band. Och jag sitter just nu i bilen någonstans i Danmark för att i kväll se mitt favorit band live in concert.

Ni som har följt min blogg ett tag kanske kommer ihåg att jag såg dom x-factor förra året, och då hade jag också naglar inspirerade av dom.

One Direction Naglar av Elins Naglar
På pekfingret och ringfingret har jag irländska och brittiska flaggan eftersom det är här som medlemmarna kommer ifrån.

På långfingret har jag bokstäverna TMH som står för Take Me Home som deras senaste skiva och turnén heter.

Lillfingret har jag första bokstaven i deras namn - Harry, Louis, Liam, Zayn och Niall.


På tummen har jag deras logga, 1D med en pil i d:et.

Nagellacken jag har är -

Börja alltid med ett baslack!
Vit - OPI - Alpine snow
Röd - Claudia - All red
Blå - H&M - turqouise

Orange - Ciaté - speed dial
Grön - Ciaté - mojito
Topplack - Seche vite

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar