Elins Naglar: Galax Naglar

söndag 20 januari 2013

Galax Naglar

Varit borta under helgen men nu kommer en ny design! Dagens naglar är galaxy naglar. Tycker det är en design som alltid fungerar och är enkel att göra. Jag har gjort en steg för steg tutorial på designen som kommer upp någon gång under veckan. 



Jag skulle nog bara vilja ha ett nagellack med lite mindre glitter. För det jag har är väldigt packat med glitter och om man tittar på naglarna in real life eller vad man ska kalla det är dom lite för glittriga tycker jag. Men det syns inte lika mycket på bilderna. 


Nagellacken jag använt mig av är -


Baslack - Isadora - Second Nail
Svart - Isadora - Gothic Black
Turkos - Claudia - Ocean Deep
Ljusblå - Claudia - Minty Fresh


Mörkrosa - Sephora - Dinner for 2
Ljusrosa - H&M - City
Mörkblå - Ciaté - Power Dressing
Glitter - Claudia - Sparkling Silver
Topplack - Seche Vite 


Vad tycker ni om denna designen? Något ni skulle kunna ha på era naglar? Kommentera!

Steg för steg tutorial kommer någon gång under veckan!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar