Elins Naglar: Innehållet i mina Sephora påsar

lördag 1 december 2012

Innehållet i mina Sephora påsar

Här kommer innehållet i mina påsar från Sephora som jag fick med mig hem efter en dag i Köpenhamn.

Första innehöll en Ciaté - Mini Mani Month. Ciaté är nog mest känd för sin caviar manikyr.

Det är en julkalender, som så klart innehåller ett nagellack varje dag. Jag tycker personligen detta är den bästa kalendern jag sett. Det står att det är 20 stycken nagellack - varav 3 bara finns i denna. Så jag antar att man kan köpa dom alla enskilt förutom dom 3. Dom 4 andra innehåller caviar pärlor.

 Dagens lucka bestod av ett nagellack som heter - Cupcake Queen. 

Sedan hade jag ju en lite påse också. Denna innehåller också något från Ciaté. Det blev ett set med deras caviar manikyr och ett med velvet manikyr. 
Caviar setet.

Velvet setet. 


Jag måste också säga att jag älskar Sephora. Dom stora stånden bara fyllda med nagellack. Kändes nästan som jag typ dött och hamnat i nagellacks himlen. Dom hade ett jätte fint stånd med otroligt många OPI nagellack, alla i färg ordning. Sephora har ju även en affär i Sverige, - Täby centrum, och sedan öppnar deras andra här i Malmö nu på torsdag. Jag ska så klart ta mig till invigningen. Man ska även kunna hämta ut gratis nagellack i Malmö affären om man laddar ner en voucher som man kan hitta på deras facebook sida i alla fall - Sephora Sverige. 

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdatering denna veckan också, men jag lyckades på något sätt bli sjuk igen. Nu håller jag tummarna på att jag håller mig frisk, julen är ju bara runt hörnet och det är även min 18-års dag så jag kan inte bli sjuk nu. 



Men nu ska jag dra till sängen, längtar ju tills imorgon då jag kan öppna nästa lucka i min fina kalender.












Inga kommentarer :

Skicka en kommentar