Elins Naglar: 13 Days of Halloween - Day 3 Katt Naglar

torsdag 18 oktober 2012

13 Days of Halloween - Day 3 Katt Naglar

Vi har kommit fram till dag 3 av denna challenge och dagens tema är katter.


Efter att jag funderat en stund kom jag fram till att jag kunde göra en eller två katter och sedan fylla resten av naglarna med tass avtryck så det var det jag gjorde.


Tyckte katterna blev rätt söta även om jag inte är så förtjust i dom vanligtvis. Fick även ett tillfälle att pröva ett nytt nagellack från OPI's Spiderman kollektion som jag fick i våras men inte testat än. På min högra hand har jag bara gjort tass avtryck.

Nagellack jag använde -

Baslack - Isadora Second Nail
Ljusrosa - OPI Your web or mine?
Svart - Depend - Nr 39
Vit - Claudia White tip
Persikofärgad (nos, öron) - Claudia  Like a Dream
Topplack - OPI Top Coat

Imorgon står häxor på schemat. Får väl se vad jag kan hitta på då. Ni får kolla in imorgon för att se resultatet av det. 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar